luni, 9 ianuarie 2012

What do you think?!

Ce credeai ca scapi asa usor de mine? Nu, nu!
Am fost aici si aici voi ramane pe VECIE, orice ai face aici voi sta si cred ca nu e nevoie sa iti mai repet nu esti asa proasta sa  nu intelegi sau... ESTI? Sa nu crezi ca ma vei face sa vars o lacrima, esti tu dura dar viata e si mai dura ca tine deci m-am obisnuit poti pleca acum stiind raspusul poti fugi nu ma mai intereseaza stupidele tale oferte de pace pe care tot tu le incalci. Nu, nu, nu sunt soseta ta! ok?! am viata si sentimente si opinii daca nu intelegi poti sa te duci la prieteni tai sa le faci asa! OOO, stai tu nu ai prieteni, si te mai intrebi de ce, raspunsul: nu stii sa ii pastrezi! TREZESTE-TE! Nu esti buricul pamantului! si chiar daca ai fi nimeni nu te-ar baga in seama, sunt alti oameni care sufera cu adevarat nu au casa, mancare, parinti. Dar tu ai tot ce iti trebuie si tot mai vrei, ce fel de MONSTRU esti? Nu stii decât sa distrugi tot ce ai si sa fi nemultumita! Nu sunt singura care vede, cu toti vedem! Revenint nu vei scapa de mine orice mi-ai face eu voi reveni si chiar si in alte corpuri doar ca sa te distrug!!! RETINE ASTA!

Un comentariu:

  1. multumesc mult pentru comentariul de pe blogul meu:*!Pot spune acelasi lucru despre tine:)!

    RăspundețiȘtergere